Monday, September 25, 2006

" I've got you .."



I've got you under my skin.
I've got you deep in the heart of me.
So deep in my heart that you're really a part of me.
I've got you under my skin.
I tried so,tried not to give in.
I said to myself: this affair never will go so well.
But why should I try to resist when, baby, I know so well
I've got you under my skin?

I'd sacrifice anything come what might
For the sake of havin' you near
In spite of a warnin' voice that comes in the night
And repeats, repeats in my ear:
Don't you know, you fool, you never gonna win?
Use your mentality, wake up to reality.
But each time that I do just the thought of you
Makes me stop before I begin
'Cause I've got you under my skin.

I would sacrifice anything come what might
For the sake of havin' you near
In spite of the warning voice that comes in the night
And repeats - how it yells in my ear:
Don't you know, little fool, you never can win?
Why not use your mentality - step up, wake up to reality?
But each time I do just the thought of you
Makes me stop just before I begin
'Cause I've got you under my skin.
And i love you under my skin.

miyvars es simgera,zustad asea,yoveltvis,roca "is" modis, we try to resist:( ratom?imitom, rom arsebobs chemtvis miugebeli da gaugebari,"qcevis zogadad agiarebuli,savaldebulo tsesi"-"damale grznobebi,daelode,moitmine,ar gaamjgavno".sisulelea,jobia chaidino,tundac sisulele da mere inano,vidre ar chaidino da mere mteli cxovreba itanjo fiqrit:ra moxdeboda,rom metqva,mivsuliyavi...

mec unda mivsuliyavi mashin...roca did nacrisfer otaxshi,bevr nacrisfers shoris ijda is,"sxvanairi",sasacilo narinjisferi svitrit..

12 Comments:

Blogger Dv0rsky said...

კი, უნდა მისულიყავი... აუცილებლად უნდა მისულიყავი...

მეორედ როცა მოხდება ასეთი რამ, ხომ მიხვალ? შეპირდი შენს თავს, რომ კი...

10:38 AM  
Blogger maktub17 said...

vici,rom unda mivsuliyavi da stsored es mtrgunavs.mival,usatuod,mtavaria "meoredac moxdes" :)

11:07 AM  
Blogger Dv0rsky said...

მოხდება, აუცილებლად!

1:16 PM  
Blogger Dv0rsky said...

მეც არ მეგონა რომ მოხდებოდა, და მოხდა, ამდენი წლის შემდეგ...

1:17 PM  
Blogger maktub17 said...

mashin ormagad virtsmuneb:)ar moxdeba da "movaxden":) madloba for comments:)

1:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

უყვარს... სიმღერა უყვარს.

1:32 AM  
Blogger tamuna said...

ara, chemze kargad xom aravin icis vin aris im feris maisurshi gamotskobili is adamiani vistanac shen ar mixvedi :)))
magram araushavs, mixvedi tu ar mixvedi mainc xom ici "cxovrebashi kvelaperi ise xdeba rogorc sachiroa"... sinanuls azri ara akvs

2:34 AM  
Blogger tamuna said...

ui martla, damavitskda dametsera, eg simgerac vnaxe, samsaxuris ert-ert compshi agmovachine da ertod didi siamovneba mivige. ver vxvdebi rogor ar vusmendi sinatras adre...

2:36 AM  
Blogger maktub17 said...

:))))) ara,ar vnanob.sinanuls ar shevachmevineb tavsa:)))
xo,frank kargia,ai "what's new"-c naxe tu shedzleb.
ise "i've got you " yvelas mirchevnia.
P.S. ici ra tsarmovidgine?es blogi rom ninos vanaxo..gagecian xo?meec:)))

4:41 AM  
Blogger maktub17 said...

ki,miyvars simgera..bidzav??? :)

4:45 AM  
Blogger tamuna said...

eg ar mikaro da ar achvenooo :))) eg verafers mixvdeba da notaciebis kitxvas daitskebs :)) aris ragac-ragaceebi rac jobis idumalebashi ikos :))))

6:30 AM  
Blogger maktub17 said...

ara ra unda vachveno:) mainc verafers mixvdeba eg:) ha ha suratebi agiqvas:) yvelas ver gaqachavs:)vaime shemomelandzgasavit:))) ici xatiam ra shearqva adre? usulo frigida:) frigida ro xar da tan usulo:)))))

7:45 AM  

Post a Comment

<< Home